Chocolate (and diamonds) are a girls best friend

LÖRDAG TILL ÄRA skulle jag till Julia på Schlagerkväll; vilket jag sett fram emot många veckor. Men pga skadan på gymmet i fredags har jag haft fruktansvärt ont hela natten och dagen. Jag har inte kunnat lyfta armarna över midjehöjd och har haft min älskade man som assistent hela dagen ♥
Vi har bara tagit det lugnt, ätit gott och haft det mysigt. J har varit ute själv med Chivaz, då jag knappt kunnat vrida på vare sig huvud eller kropp. Och detta gör mig nåt så in i bänken rastlös! Till sist stod jag inte ut och tog min tid på mig att röra ihop varsin chokladsufflé till kaffet. Det gjorde mig lite mindre rastlös :)


Imorgon kommer Emma och Johan hit och vi ska kolla på resor!
Längtar så till sommaren! Stor kram till alla ni fina människor

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kram på dig själv och krya på dig.

MoM

2011-03-13 @ 18:52:49
Postat av: Hannah

Mm! Recept tack! Har hittat flera men undrar vilket du använde??

2011-03-14 @ 19:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0