Pink joy

Jaha, mina vänner. Magkatarr var det för fröken Karlsson! Jag som alltid tyckt att jag är bra på att hantera stress men tydligen är inte min kropp lika bra på det. Så nu blir det tabletter och djupa andetag i två veckor. Tur för mig att jag har 1½ bok kvar ur Twilight-serien att läsa! Jag kommer att jobba på som vanligt, både med Esprit och musikal, men jag kommer att tänka före en gång extra innan jag flänger mig iväg någonstans. Idag blev jag hemma med Chivaz och vädret växlar så jag blir mörkrädd.. Letade efter skal till min iPhone 4 när vi var i Paris, Johanna och jag, men lyckades inte hitta något som tilltalade mig. Nu har jag suttit en stund och kikat webbshoppar med en miljard olika skal och har tryckt hem två stycken som troligen landar i brevlådan redan imorgon :)


Fina va? ;)
Nu ska jag ta och skrubba rent gummiskyddet som sitter runt mobilen just nu, det är sketet!

Sköt om er och stressa inte... Hugins

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu måste Du ta det izi mag katarr är inget att leka med, men Du fixar nog det. Stor KRAM Farmor

2011-06-23 @ 13:57:30
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken härlig blogg du har! :)

och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

2011-06-23 @ 17:27:21
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0