Prom day

Godmorgon! Uppe med tuppen idag när J åkte till jobbet. En av alla fördelar med att bo med en snickare; man kommer upp tidigt. Idag är det finfixar-dagen. Min bror har studentbal och detta ska firas! Först, innan jag glömmer av det, ska jag ladda batteriet i kameran, sedan ska Frida slinga mitt hår ljust som attan, klippa topparna lite och fixa till mig. Kl16 blir det fotografering hos Ateljé Klaes i Vänersborg och slutligen bal. Och såklart lite musikalrep på det, inte att förglömma. Om tre dagar tar min lillebror studenten, vilket jag inte riktigt fattat än, men jag är åtminstone klar med mina förberedelser inför detta, bara det mentala kvar, haha. Och om exakt en vecka och tre dagar sitter jag och Johanna på ett plan till Paris! Jag VET att jag tjatar, men jag längtar så! Nu blir det lite lyxfrukost på Espresso House :) Kram till er, ha en fantastisk dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0