You, you will be mean, and I.. I'll drink all the time

NU SVÄMMAR DET ÖVER! GUUUD VILKEN GLÄDJE! Idag fick jag beskedet att jag fått huvudrollen som Satine i musikalen "Moulin Rouge":) Hela mitt 2011 är gjort, något annat än detta hade jag inte hellre önskat mig.. Nu börjar hårdträning fram till premiären på Vänersborgs Teater den 23e september! Jag må få lägga ner hela min själ i detta, men det, mina vänner, är det enda jag vill just nu! Jag bara svämmar över av lycka. Det kommer att bli en utmaning som heter duga, men OM jag ska jobbar och OM vi ska ha roligt på vägen :) iih! nu kommer jag inte kunna sova! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TUSEN MILJONER GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kram, Lena

2011-01-28 @ 07:52:08
Postat av: Anonym

VA KUL!!!!!!!!! GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!!!!!

Kramar Jaana

2011-01-28 @ 21:18:38
Postat av: farmor o farfar

Va roligt!Du får ett Jätte GRATTIS!!!. Kramelizzz..... från oss båda

2011-01-30 @ 23:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0