Guess the colour on my mind

I wish to see the sun again tomorrow, gud vilken underbar dag vi haft idag! Tog ett break från jobbet och satte mig på lastbryggan och frambringade några små pyttefräknar i solen.. åå, nu vill jag ha vår och dra på mig min skinnjacka! (Fuskade när jag var i Köpenhamn för några veckor sedan och frös som aldrig förr, men å vad jag trivdes!). Fick in en underbar röd skinnpaj på jobbet nu i veckan och OM den var tunn och skön, som ett andra skinn helt enkelt. Vet dock inte om det är min grej med en röd jacka? Däremot har jag siktet inne på något annat i rött.. kan bara inte bestämma mig. Ja eller nej och ifall om att; vilken nyans? ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0