Our right to vote

Då var det klart; röstningen. En fin höstdag som denna kändes det helträtt att gå till vallokalen iklädd stickad tröja, boots och bomberjacka.. och så näsdukarna i jackfickan såklart. Nu har Joakim gått upp till ishallen för att titta på polarna som spelar match och jag och Chivaz har tagit en långsam promenad. Jag nös och snörvlade mest hela tiden och han attackerade löv. Väldigt harmoniska. Nu är det, till min förtjusning, Leila bakar på Tv4+. Jag har redan gjort en paj idag (kyckling & mango) och funderar nu på att göra ytterligare en..fast i söt version då såklart. Ni märker att jag är rastlös när jag är hemma och febrar sönder?
Nu: "Vad blir det för mat?"
Och: Ni har väl röstat mina vänner?
Kram och puss!
Tjock stickad tröja & leggings - Gina, Bomber - Vero Moda, Ringar - Naxos & Sousse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0