Give me autumn, bring me fall




Oxblodslila väst : De Corp
Moccaboots : Casual

Hello på er! Sista dagen i sjukstugan för min del! Vare sig jag är frisk eller sjuk imorgon går jag till jobbet, för jag dör av rastlöshet här hemma! Idag har jag, tro det eller ej, rensat vårt extrarum från all skit som var där inne! Skickat iväg en rejäl kasse till Erikshjälpen, slängt fyra (4!) soppåsar med bråte, dammsugit och dammat. Sen, eftersom det inte fyllde ut mitt aktiveringsbehov, skurade jag ugnen, micron och ja, resten av köksmaskinerna. Så nu är det skinande rent! :) Nu på kvällen var jag på jobbet på möte mellan 19-21 och jag blev jätteglad så fort jag gick in i butiken :)
Ser fram emot en riktigt rolig dag imorgon och sen en händelsetik helg med Orientbasar på hela Etage! Då mina vänner händer det grejor! 20% rabatt i HELA ESPRIT-BUTIKEN och vi fyra som jobbar kommer se ut som stollar; uppklädda till tänderna som Aladdin :)
Passa på att kika in alla fina höstnyheter!

Nu ska jag sova, imorn blir det Åhléns när de öppnar för att köpa klistersmycken till våra pannor ;) Natt natt!

Kommentarer
Postat av: farmor

Västen är jätte snygg. Kram Farmor

2010-09-23 @ 13:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0