Planning the day

Idag hade jag tänkt att:

  • Sola och få sådär riktigt många fräknar. Så det täcker ansiktet liksom
  • Träna och vips minska en byxstorlek
  • Promenera läs: med fart och fläkt ta mig runt halva Trollhättan
  • Städa typ sanera hela lägenheten..
Mina planer seems to be going in kras.. Det är mulet, inte ens lite solchans, utan helt tjockt. Jag har huvudvärk och punka på cykeln..betyder det att jag ska till gymmet och spränga huvudet på vägen? Tror inte det va? Jag har visserligen redan varit ute på en powerwalk men det var 1½ timme sen, känns typ som igår. Dammsugarpåsarna är slut. Och det känns väldigt långt till Ica. Tummen upp!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej hallå!

Ja det var synd att vi gick omlott igår. Vi får ta igen det en annan dag =) Lördagen var ju riktigt rolig, spännande att se resten av korten när de kommer ut..haha! Hoppas att allt är bra med dig!

Kram kram!

2010-05-24 @ 22:38:09
URL: http://juliabryngelsson.blogg.se/
Postat av: Founding Fathers

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

2011-05-17 @ 12:38:46
URL: http://founding-fathers.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0