Wilhelm&Adelas:

Vår Espritbutik på Smögen! Ligger mitt på bryggan (grannar: 58°Nord, Pondus, Solstrålen m.fl) Ett måste att titta in där i sommar efter en dag i solen:) Herr på undervåningen och dam på den övre; Casual & EDC från Esprit.








Edc tjej; mjuka pasteller i rosa, vitt & grått


Casual Dam; lila, vitt & gult


Mer från Casual; marint! Den fina långklänningen är min storfavorit i sommar:)



Ursäkta lite dåliga bilder, kameran har landat i Vara inför midsommar så mobilen fick duga!
Nu väntar jag besök från Emma, ska ta mig en promenix innan dess. Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: berit

Jätte fina kläder.Ha en bra Midsommar. Vi ses på bryggan.

Kram Farmor och Farfar

2010-06-24 @ 22:07:26
Postat av: Anonym

Det verkar vara jätte fina kläderHa en fin Midsommar.

Kram Farmor och farfar.

2010-06-24 @ 22:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0