it's a new dawn it's a new day

Hello hello!
Idag har jag varit slö.. gudars! Jag hade sån lust att åka till gymmet imorses men min hopplösa hosta höll mig tillbaka. Istället blev det en promenad runt slussarna på ca en timme vilket var väldigt uppfriskande.. hostade dock som en tok när jag kom hem, men det var det värt!:) Joakim är verkligen borta hela dagen idag eftersom de har bortamatch i Töreboda har de en bit att åka och hinner då inte sticka hem från jobbet.. så jag ska tvinga mig själv att titta på 'Top Gear' ikväll med trötta ögon så jag är vaken när han kommer hem:) Imorgon åker jag och Emma ner till Göteborg klockan tio för makeuprådgivning, himla spännande:) Brukar oftast vara så att man tror att man har någorlunda koll på vad man ska använda och vad man passar i för färger etc, men slutar med att man egentligen inte har en aning! Efter det ska jag planera torsdagens lektion lite mer och sen får vi se om jag kanske också hinner med att börja spåna på en koreografi till showeleverna...
Nu är det handboll (Sverige-Slovenien)! Kramar
(lena: hälsa janne att jag mycket väl vet vad risotto är men att jag improviserade för jag inte hade något avoiri-ris hemma, haha. kanske borde döpa om det iofs, men det blev himla gott!:))

Kommentarer
Postat av: erika

Jag tror dig! Ville bara retas... KRAM!

2010-01-19 @ 21:50:02
URL: http://felinie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0