Sing me a Christmas Carol

NU börjar nog julstämningen infinna sig, åtminstone i vår lägenhet :) Jag har faktiskt inte brytt mig om särskilt mycket pynt och plock i år utan nöjt mig med julstjärnor i fönstren, en julkrans, massa ljus, adventsljusstaken och en och annan tomte och kulor i fönstren.. Lagom för min del! Bara ljusen gör sin del i myset :) Nu sitter jag alldeles själv i lägenheten med tända ljus och ska snart hoppa i säng. Jag har varit på julgröt hemma hos m&p och lämnade kvar Chivaz där esom pappa ska vara ledig imorgon och ville passa honom :) Vi delade lite julklappar med farmor och farfar, åt gott och tittade på "Morden i Sandhamn" och sen var de så rara och skjutsade hem mig i sin sprillans nya Saab (kolsvart både interiört och exteriört). Imorgon är det 11-19 på jobbet sen hem och fixa med det allra sista inför JULAFTON på fredag.. herre!


en slängpuss till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0