Santorini

Hej hej! Da har jag vinkat av lilla Emmsan, som hoppade pa baten till mykonos, for senare fard mot samos och sen hem till sverige! jag daremot drar vidare ner i kykladerna, mot santorini narmare bestamt! Har faktiskt varit lite smart och bokat hotell i forvag (Villa Gianna) sa allt jag behover gora nar jag kommer dit ar att fixa en taxi eller buss in till Phira (Fira), huvudstaden pa santorini. hoppas detta blir bra! planen ar alltsa att stanna dar till mandag da jag maste borja ta mig till samos igen och sa far det bli utflykter och en del vandringar pa on for det finns mycket att se :)

Na.. da var det bara jag och Kykladerna i en vecka, mycket spannande! Fick emma att ta med lite overflodig packning hem i sin megastora ryggsack (!) sa nu har jag en luftig och harlig packning :)

MASSA MASSA STORA KRAMAR till alla hemma! Alskar er alla! ♥


Kommentarer
Postat av: Christer K

Låter som du har det ljuvligt. Ta hand om dig och nyttja tiden. Kram Pappa

2010-09-01 @ 15:55:44
Postat av: farmor

Det låter gott.Ha det bra,va rädd om dig så ses vi väl snart Kramelizz.. Farmor

2010-09-02 @ 12:41:33
Postat av: Mormor

Låter bra - blir lite avundsjuk! Hoppas resten av vistelsen oxå blir bra. Kram! Mormor

2010-09-03 @ 17:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0