one night at the hospital

hej vänner.
igår när jag gick o la mig (för att läsa min harry potter, såklart) kände jag en kramande obehaglig känsla i bröstet och hjärtat. jag, som i vanliga fall inte alls är speciellt nojig, ringde sjukvårdsupplysningen och hon rådde mig att åka in till akuten. okej. så jag och jocce åkte in, jag fick göra ekg, ta blodprover och andra stick och grejer. sedan låg jag från tolv på natten till halv åtta på morgonen för att få träffa en läkare. hon talade om för mig att allt såg bra ut och att hjärtat bara varit lite ojämt i slagen på natten, troligen för att jag varit lite stressad. allt är i alla fall bra nu och det var inget allvarligt, tack och lov. jag åker sällan in om jag har ont, men nu vart jag riktigt orolig, därför valde jag att åka till akuten och kolla upp det och det var väldigt skönt att få ett uttalande från en doktor att allt är i sin rätt.

jocce o martin är iväg och skaffar mat och jag hoppas de kommer snart för jag är jättehungrig! ikväll blir det musikal om jag orkar, är lite tagen efter natten som gått. annars sätter jag mig i ishallen o kollar på a-lagets träningsmatch mot lysekil. kramar till er!

 


lite avslagen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0