leg workout!

nu har jag varit såå duktig. konstaterade att jag inte hinner åka till gymmet mellan tvättar och packning (innan musikalrep!) så jag körde ett benpass här hemma i vardagsrummet istället:) benböj, utfall, hunden, insida lår och rumppress..härligt! så nu är jag alldeles svettig och dan.. dags att fixa lite mat!

senare blir det som sagt musikalrep och idag gäller det att sätta slutscenen med allt därtill; skådespeleri, dans och rekvisita. vi ska ju lämna en känsla till publiken så det allra sista numret är überviktigt! ska försöka jobba på så hårt det bara går så jag eventuellt hinner träffa mami ikväll. imorgon bär det av till torp köpcenter där vi kör våran berömda förhandsvisning av musikalen två gånger. på söndag är det repdag (heeela dagen) och sen sista söndagskvällen på hemköp.

stor kram till alla! nu väntar jag på han den dära..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0