hemma från m&p

precis hemkommen med buss från mamma och pappa.
har sovit där inatt för jag längtade hem lite:)
idag började inte mamma fören halv elva, så vi satt
och åt frukost ihop och pratade. sen hamnade jag i skinnfåtöljen
på en fårskinnsfäll och med nya numret av Residence med
massor av härliga inredningstips och underbara hem!

det är så härligt hemma på onsjö, speciellt nu när hösten
närmar sig.. alla färger i mammas fina trädgård exploderar
och det blir otroligt fint! satte mig i uterummet en stund och
njöt av värmen som smyger på då solen kikar in genom glasrutorna.

 


"ljushuvud", visst är den fin?


sommarklättrare som helt plötsligt blivit hösteld


härliga färger på träaltanen

nu ska jag strax kila iväg till jobbet, sen väntar jag på ett samtal
från stina på sportlife, hoppas hon ringer!:) kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0