helgen som gått

då så, tillbaka till verkligheten.
i helgen har det bara varit musikal. fredagen bestod av
repetitioner av slutnumret och det verkar arta sig riktigt
bra! efteråt åkte jag och emma hem till mamma som satt
själv hemma då både pappa och mattias var ute och roade
sig. vi blev bjudna på jättegod mat och där satt vi enda till
klockan två på natten. lördagen spenderades i uddevalla;
i medborgarskolans nya danslokaler, där vi visade tre danser
ur musikalen för en liten nyfiken publik
, och ute på torp för
även där en hyfsat lite publik. mycket berodde på att vi inte
höll till i det stora affärshuset utan istället borta i hem & fritidshuset
dit inte så många brukar gå, om de inte ska handla på bauhaus.


det enda kortet jag han ta bakom scenen

vi körde iaf tre gånger totalt och det jag gjorde när jag kom
hem var att slänga mig i soffan och i princip ligga där hela
kvällen! jocce lagade god mat och vi smaskade vindruvor,
naturgodis och marabou.. mm!

igår vart det rep igen, från tio till halv fyra.
sen cyklade jag till jobbet och kom inte hem fören halv tio.
en heldag med andra ord. idag är det ledigt (jag älskar måndagar!)
och jag ska kila iväg till gymmet alldeles strax för en genomkörare.

vad ska ni göra idag? många kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0