hugs and kisses

hello ladies and gentlemen!
jag har redan varit uppe i flera timmar så inget godmorgon här inte.
jocces pappa har precis varit här och stal med sig sin son för en tripp
till trucken för att hämta lite verktyg. dags att fixa ved serni.
igår kväll hade vi föreställning på hebe igen men energin fanns inte riktigt där
efter en veckas uppehåll. däremot känner jag mig riktigt taggad inför ikväll då
vi gör sista showen här i trollhättan; nästa vecka blir det vänersborg:)

nu ska jag springa lite ärenden (men först titta färdigt på tinas cookalong) 
för ikväll blir det utgång med musikalgänget
om vi orkar efter att vi lastat in all rekvisita i lastbilen.. good day to you!!


hela 'dirty dancing'-gänget:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0