helgen i bilder (och kort text)

   

   

alla helgons helg började med ett besök i minneslunden med min joakim. fika me m&p
och god middag hemma hos emma på kvällen. smooties har mixats hela tiden denna
helg och har numera utsetts till härligaste frukosten. ny favorit är banan och äpple:)
jag och jocce hade tänkt att göra en fin pumpa att ställa i öppna spisen och optimistiska
som vi var trodde vi att det skulle gå att få tag på en fin orange pumpa på självaste
halloween. det gick inte alls vägen tyvärr. så jag fick improvisera med en clementin
som faktiskt blev riktigt söt:) haha. igår var vi o tittade på jocces syster emmas match
med grästorps hockey-damlag. även fast jag frös som bara den och höll på att somna
stannade vi kvar hela matchen och de vann med 9-3. riktigt kul för dem:)
när vi kom hem igen hamnade vi i soffan och tittade på 'djävulen bär prada'. nu ska jag
ta en varm dusch! kramar till er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0