Fredag

Hej fredag!
Å jag älskar fredagar, även fast jag jobbar så känns de så mycket mer fria än andra dagar, förstår ni hur jag tänker?
Idag har det varit en välplanerad dag, som vanligt kan man väl säga. Steg upp med tuppen imorse, men kröp tillbaks i sängen lika fort efter att jag knappt orkade öppna ögonen inne i badrummet. Så efter en timmes extra sömn drog jag på mig långkallingarna och tog en morgonpromenad, för att sedan slänga i mig frukosten för att hinna med bussen till Vänersborg (tidsoptimist? oh ja!), där Emma hoppade på bussen, rödmosig och glad. Benträning på Sportlife sen solning. Å gud vad jag har träningsvärk i armarna (från mitt och Fridas pass igår). Haha. Sedan besökte vi Emmas mami och hon och Pelles nya hus. Ett charmigt renoveringsobjekt byggt 1923, det kommer bli kanonsnyggt så som Cissi förklarade:)

Mamma kom och hämtade mig för att följa med till lägenheten och hämta Alvin (äntligen bara en kanin hemma) och jag blev överraskad av ett fint litet paket från min moster:) Fick jättefina örhängen från Hultquist, TACK!
Imorgon jobbar jag till 15, sen ska det grejas! Nya krokar ska upp i badrummet och extrarummet ska göra IORDNING, my god det kommer ta tid. Puss på er, nu är de jobbdags!


Ringar med små söta hjärtan i:)





Vänner, Hon & Han. Till badrummet. Pelle hjälpte mig att såga isär Hon&Han, som satt ihop! Thank you:)


Kommentarer
Postat av: Moster

Vassego! Hoppas du gillar dem. Det är en aaaallllldeellesss för seeeeen tjugoårspresent!!! Hoppas vi ses snart! KRAM!

2009-02-20 @ 18:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0