dan före dan

godmorgon!
nu börjar det pirra i kroppen inför julafton, inte alls långt kvar nu! men mest av allt pirrar det för nyår. jag har inte haft speciella planer utan har mer känt för att bara sitta hemma och mysa med tända ljus och skumpa. men bad gastein har fått mig på andra banor. det blir troligen nyårspartaj i göteborg med några av oss sts'are och det ser jag verkligen fram emot!! igår kväll var tjejerna här och vi hade en jättemysig helkväll med massa godsaker, glögg, vin, paketutdelning och glasögonprovning (sanna! köp par nr 3!). nu har jag precis röjt undan lite och ska sätta mig med de sista julklapparna så allt är klart inför torsdagen. sen ska jag laga en tröja och se om jag hinner hem en sväng till mamma o pappa:)

godmorgon på er och hoppas alla får en härlig decemberdag! njut av julefriden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0