Påskhelgen

image144

Då var jag tillbaks igen.
I fredags var det påskmiddag med släkten på pappas sida hemma hos farmor&farfar och idag blir det finmiddag här hemma med mormor och morfar.
Igår var jag, Jocce, Patrik o Frida på Elmia i Jönköping hela dagen och tittade på bilar, motorcyklar, folk och kaniner! En jättetrevlig dag i myllret av bilnördar. Frida och jag gick o skrattade åt det mesta (speciellt när vi fått varsin energidryck i magen) och hamnade på såväl kameror som motorhuvar... eh not.
Vi tog bilen en sväng till A6-center och tittade på piercingar, skor och kaninbebisar:) Blev förälskade i en liten vit och kolafärgad vädur med stora tassar och skeva öron...han älskade nog oss också.

Väl hem från Jönköping försökte vi övertala våra kära pojkvänner att följa med ut, men de båda gaddade ihop sig och näst intill vägrade. Sen slutade det med att Frida stensomnade och jag segade ur totalt. Så bra gick den kvällen.

Idag har det varit strålande sol och jag har suttit på en tältstol ute i snön och njutit. Då mamma och pappa kom hem satte vi oss på trallen nere i trädgården och jag tog ut Sniff för lite solljus. Det slutade med att han skuttade runt i snön och stortrivdes. Snart ska jag iväg o hämta mina morföräldrar i stan:)
Glad påsk på er (i efterskott)!

Kommentarer
Postat av: anna

haha nej va söt bild :'D

2008-03-23 @ 15:01:02
URL: http://skitsnackmeanna.blogg.se
Postat av: H.E.R.T.I.G.I.N.N.A.N af Uppsala

söt liten elefantunge

2008-03-23 @ 15:14:10
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: Viika

Hehe va söt bild :D

2008-03-23 @ 15:18:10
URL: http://viika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0