Going to the west coast

Självklart är det västkusten som gäller så fort man får en dag ledigt. Jobbar inte fören måndag kväll, så Elin och jag sticker till Smögen redan i eftermiddag:) Kom precis hem från thn, efter en lugn gårdag med Joakim. På promenadvägen från korseberg och hem mötte jag en liten tjej som stod mitt i vägen och skuffade undan hästbajs med sina ridstövlar. Lilla shettisen hon höll i stampade oroligt och det kom bilar titt som tätt så hon var tvungen att gå av vägen om vartannat. Jag frågade henne snabbt om jag skulle hålla hästen åt henne medan hon gjorde rent på vägen och då sken hon upp som en sol och tackade flera gånger. Så där stod jag med en söt liten shetlandsponny och blev helglad när jag kände doften av häst. Åh vad jag saknar min hästperiod! Jag har varit helt galen i hästar, red i sju/åtta år innan jag bestämde mig för att sluta pga tidsbrist. Saknar det jättemycket!

Nu blir det packning för hela slanten, sen kanske en snabb promenad innan jag ska hämta upp Elin.
Eller inlines (vem vet?) Sist jag åkte med pappa gick det dock sådär..mina fötter halkade runt i de alldeles för stora inlinesen, men fort gick det:)


Jag i min otroligt snygga inlinesoutfit, not! Ser ut som en smurf.. bjuder på den.

NU BLIR DET EN HÄRLIG LÅNGLEDIGHET MED ELIN I SMÖGEN! TAKE CARE! Xoxo Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0