Staden som gud glömde, eller?

Äntligen hemma i sköna Vänersborg, efter fem timmars resande. Det är alltid en omväxling att komma hem efter ett tag i Linköping dels med tanke på skillnaden mellan invånarantalen. Ska jag vara ärlig är det lite tomt hemma på Vbg's torg om man jämför, men det behöver vi kanske inte göra.. jag trivs här hemma:)

"På Spåret" återigen.. klura denna staden:
"Met-mask"???

Spanade igenom lite bilder här hemma på datorn och mina känslor svämmade över, puh. Moas känslor svämmade över även de idag. Hon satt på jazzen och tittade på oss och då Sophia frågade henne hur hon tyckte att det såg ut brast hon ut i gråt "Det är så härligt att se er!" Min gullmoa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0