Koreografering

Nu börjar min vardag bli sig lik igen. Den består av dans. Ni anar inte hur skönt det är att vara tillbaka efter en vecka liggandes snörvlande i soffan! Denna tisdag började med ea då jag, Hanna och Kajza satte igång med koreograferingen till "sjukhusdansen" (en av 12 danser i slutproduktionen) och det började bra. Vi har kommit en bit på vägen då vi jobbade med det på lunchen också.
Magda filmade på baletten idag och jag har då aldrig varit med om seriösare klass alltså! Folk andades knappt. I vanliga fall står vi o drar i trikåerna, som sitter alldeles för tajt, tjoar och drar skämt. Men idag..knäpp Tyst! Magda såg helt chockad ut och frågade vad som hänt med oss. Då skrattade alla till men återgick sedan till ett oleende och överfokuserat ansikte. Ska bli spännande att se filmen på torsdag (eller inte) :D

Igår kväll lagade jag matlådor för hela veckan och lite till, så nu står maten i frysen och bara väntar på att bli uppäten. Har dessutom upptäckt en ny passion: sallad (med allt som nu hör till) plus melon! Mmm så gott:)
Men after school vart de bara jordgubbssmoothie! Gör en själv:

1medelstor banan
1-2 dl jordgubbar
nån dl vaniljyoghurt
och en skvätt mjölk!
MIXA!

image62

Vad händer ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0