Fredag

Nyinsmorda skor och nytvättat hår. Känner mig som en ny människa.
Jag och Moa konstaterade just att det nya "Las Vegas", den nya "lilla svarta" är "2900 Happiness".
Om du inte har tittat, gör det! Går måndag-torsdag kl19 på TV3.

image60

Dagens bravader är inte särskilt många. Blir dansföreställning ikväll "Re;Coloured", sen fika med tjejerna. Känner min bättre, gjorde det redan igår men vågade inte ge mig iväg och dansa eftersom min hosta inte är att leka med. Missar väl "På Spåret" eftersom vi håller oss inne i stan, men det är ju repris imorn.
Pratade med mamma precis, hon saknade mig där hemma. "Och du är ju ändå inte så långt bort, tänk de stackarna som har sina barn i Norrland och aldrig få se dem". Min söta mamma:) Love!

Nu ska jag ringa Jocce och påminna honom om att jag finns och att jag saknar honom.
Å, på tal om inget. Moa och jag har börjat prata om hund. Vi skulle kunna ha en liten rackare här, vi har tid över och båda kommer att älska honom, men jag antar att det stannar där.. vid prat alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0