Dator o dans

Då var det dags att lära ut koreografin och det gick riktigt bra även fast alla var helt hjärndöda och lealösa, haha! Min söta moa sitter och spekulerar i tatueringar, det ser bra ut det hon funderar på:) roligt
Men om jag får för mig att tatuera in nåt nånstans så måste nog jag fundera över allt i minst ett år annars kommer jag bara ångra mig. Äkta mig att göra en tatuering och tröttna på den eller ångra mig. Och det orkar jag inte med.

Min kärlek har gått och blivit sjuk, igen, han har ett virus i kroppen som måste väntas ut av sig självt. Men jag ska fan göra allt (på avstånd från Linköping) för att han ska bli frisk tills vi drar till fjällen nästa torsdag!!! Å jag längtar efter att få ge mig ut i backarna och bara njuta av all snö med min Joakim ♥ Love him!

Solade igår och stensomnade..idag somnade jag nästan i soffan. Allt arbete känns i kroppen, men det är bara så härligt att vi äntligen börjat få fart på det hela. Nu känns det ju iaf som att det blir en hel föreställning, inte bara prat. Sitter med min blekning och ser ut som snusmumriken själv,det tyckte åtminstone Diana. Min dator är beställd nu så om ungefär en vecka får jag min rosa skönhet (sprudar av glädje!). Har dessutom hittat ett jättefint fodral från Ordning&Reda att förvara den i:

image107
Fint, eller hur?
Love erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0