Jag dööör..

..av hunger. Något har hänt med min ämnesomsättning (!) för jag åt mat för mindre än en timme sen och är redan vrålhungrig..det bådar inte gott det här. Idag vaknade jag kvart i ett och fick mindre panik för att jag sovit så länge. Sen dess har jag hunnit med att hämta pappa på golfbanan då hans cykel fått punka, göra en megasallad och mysa lite med min kanin. Johanna ringde nyss och talade om att vi måste ses nu i veckan annars ses vi inte fören i september. Då blev jag lite ledsen.. hon ska nämligen åka till Norge och jobba hela sommarn, sen drar hon iväg med tåget längs Transibiriska järnvägen i slutet på september.. Så på onsdag ska vi gå och simma och bara umgås:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0