Coffee for the people

God kväll!
Det var då en snabb torsdag! Så snabb att jag trott det varit fredag..
Söta Linda har hjälpt mig med min kalufs idag, jag ringde och fick en "akuttid"
kl12 och hon har färgat, färgat, slingat, tvättat och behandlat. Vilket tålamod, tack snälla du!
Men.. vi han inte färdigt eftersom jag skulle iväg till min barndansgrupp så det får bli klipp
imorgon kl9 istället. Trevligt att gå dit två gånger säger jag så det spelar ingen roll:)

Jag hann dessutom med två kvällstimmar på jobbet mellan 17-19.
Lite småpill bland gråa och lila kläder och trevligt sällskap i form av Fredrika:)
Nu dricker J och jag kaffe och tittar på "Grand Designs" och ska snart mixa ihop lite skivor.
Stor kram till er allihopa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0