Halsfluss var det ja!

ja då sitter jag här och har fått en konstatering på min onda hals: halsfluss!
har haft ont i halsen i över en vecka men under de senaste dagarna har det förvärrats. igårkväll när johan och jag slutat jobbet trodde jag allvarligt att jag skulle kvävas och att halsen skulle explodera (vilket den inte gjorde..) men jag fick inte tag i sjukvårdsupplysningen så jag borstade tänderna och sen bäddade jocce om mig ordentligt. så idag gick jag till maria alberts vårdcentral och nu sitter jag i soffan med penicillin för 10 dagar och strålande sol på balkongen. kul. jag har däremot ätit en mycket god lunch i form av feta- & olivkeso, kalkon, sallad och galiamelon. väldigt bra att jag har markis så jag kan skugga ansikte och hals och bara sola mina ben. för det är ju härligt att bara vara ute åtminstone. så nu vet jag inte riktigt hur midsommar kommer att se ut. det blir lugnt iallafall för jag jobbar dagarna efter och det är inte bra att gasa omkring när man käkar penicillin. så vatten för mig, tack!

fick paket från h&m igår med mina fina kuddfodral:) nu behöver jag bara kuddar att ha i...


visa mig randigt och jag är såld..


hittade en kudde till detta randiga fodral:)


min balkong = min oas
Nu kanske det blir Ikea. fast jag orkar nog inte. nej.
stannar hemma och tittar på "sopranos" ist. kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0