d och tre e

god förmiddag!
helgens bravader har satt sina spår, jag är numera konstant inne på asos.com och kollar in massa heta skor:) lördagen började med uppträde i gågatekrysset i vänersborg, hem och åt jättegod sallad med mamma (när vi gör lunch blir det minst tio olika ingredienser så det slutar oftast med en hel färgsprakande djungel), vidare till trollhättan för dusch och avsminkning samt remake (hade ingen vidare lust att visa mig mer på stan i min snygga 60tals "dirty dancing"-look) sedan hem till emma! där satt vi och tjatade, delade på två cider (vi tog inte varsin utan delade på båda två) och väntade på besök. ellinor och daniel kom och vi hängde på hem till ellinors mysiga lägenhet (med 10 000 skor hängandes på ett sjukt snyggt skoställ mitt i hallen!!). där satt vi och pratade, sjöng, dansade och målade naglarna..fast inte daniel då.

tillslut hamnade vi på teatergränd där vi dansade fötterna av oss!
tusen tack för en jättehärlig lördagskväll, jag mådde så bra i mitt sällskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0