I can see you have a pocket full of diamonds

Hellu! Idag har jag varit ledig och började dagen med en skogspromenad. Tänkte knalla runt en timme, men jag gick alldeles för långt och var ute väldigt länge, så när jag kom hem kröp jag nästan på knäna så hungrig som jag var, haha. Det är skönt att starta dagen med frisk luft. Annars har jag ägnat tiden åt att leta kläder till musikalen, börjar få lite smått panik nu eftersom jag inte fått allt jag trodde jag skulle få uppsytt, utan måste nu (1½ vecka innan premiären) ut och leta kläder..!

Så om det är någon som sitter på en hel hög med korsetter, stövletter, handskar, kappor, hattar och diverse klädesplagg som andas Moulin Rouge á 1899.. let me know!

Nu vidare till rep! På onsdag flyttar vi all rekvisita och dekor till Folkets Hus Teater i Vänersborg och på lördag har vi första repet på scen.. äntligen! Hugins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0