The show must go on

NU MINA VÄNNER har det varit en sån där hektisk vecka igen, då jag inte hunnit planera ordentligt i förväg och de få planerna jag gjort har gått i stöpet pga låg energinivå. Har jobbat två helger i rad nu och varit ledig en dag där emellan så själv tycker jag att jag har all anledning att vara lite trött. Hur som haver sitter jag vid barbordet, som numera sitter fast i köksväggen istället för vardagsrummet, och tittar på min stolliga hund som jagar sin egna svans. I måndags hade vi ju kollationering med musikalen med rollfördelning och genomgång av manus etc.. vilket betyder att vi nu är igång på riktigt! Så mån, tis och ons kör vi för fullt sen stannar vi inte fören ett litet break mitt i sommaren. Nu: ut med hunden och sen iväg till jobbet! Hugs


Folk som hälsar på oss bör inte snusa.. det tycker i alla fall Chivaz :)

Kommentarer
Postat av: farmor

Rligt att se Chivas på blöggen igen. Kramelizz...

2011-03-10 @ 21:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0