Halleluja, she's our sister

Nej vet ni vad. Nu vill jag vara ordentligt frisk, ha luftrör och näsgångar rena och ork i benen. Jag vill gymma, springa och dansa. Men fortfarande kämpar jag med ihärdig snuva. Igår kväll var Joakim inbjuden till O'learys vip-kväll med Magnus Betnér (kul för honom, han sken som en sol) så Chivaz och jag packade väskan och åkte till m&p för en natt på Onsjö. Det är alltid skönt att komma hem och bli ompysslad :) Fast nu är det ju mest Chivaz som blir det, haha. Nu är vi hemma i lägenheten igen och ska strax ta en redig promenad. Ska bara torka mitt hår först! Ikväll blir det musikal: "En värsting till syster" på teatern i Vänersborg. Andra årgången av Medborgarskolans Showskola (Dirty Dancing förra året som jag medverkade i). I år är det min älskade vän Emma Thönssen som är koreograf och jag kan inte bärga mig tills jag får se resultatet; som jag vet kommer vara grymt proffsigt! Emma är en väldigt duktig dansare och otroligt bra koreograf och jag vet att hon lagt ribban högt!



Artikel TTELA här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0