GO Girl!

Detta är ju så förbannat typiskt! Här ser jag fram emot en solig och fin söndag, med start för en av mina dansgrupper.. och så har jag 39 graders feber, igentäppta luftvägar och svinont i mandlarna (halsfluss?)! Jag blir så himla trött.. Det får alltså bli en innedag på soffan, insvept i filtar och med nässpray, snytpapper och halstabletter på soffbordet. Mysigt.

I fredags kände jag mig lite ensam så Chivaz och jag blöd in oss själva till mormor & morfar och stannade över natten. Det var lite regn och rusk men vad gjorde det när vi hade god mat och eld i öppna spisen? Jättemysigt! Igårkväll var vi bjudna hem till Joakims familj på tacokväll. Emma och Johan kom hem från Tunisien och det var så härligt att träffa dem igen. Emma hade köpt med sig en parfym hem på flyget till mig och en jätte jätte jättefin silverring med stenar i! :) Jag älskar den! Under kvällens gång kände jag mig hängigare för varje timme och blev tung i huvudet och svullen i halsen.. så självklart misstänkte jag att jag skulle åka på en rejäl förkylning! Så otäckt när man känner hur man blir sämre och sämre men inte kan göra någonting åt det..


underbara doften 'Go girl' utav carolina gynning
nu har hon även lanserat en helt ny doft; 'Passion', som jag tänkte önska mig till jul


den översta fick jag av Emma :)


den undre ringen är från Naxos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0