A carpet of leaves on the ground

Igår var det faktiskt ingen höjdare att jobba, men när man har sällskap av Amanda i butiken går det alltid lite bättre :) Idag mår jag bättre, jag mår riktigt bra faktiskt. J är på jobbet så det verkar ju "bara" ha varit matförgiftning, tack o lov. Min första lediga dag på över en vecka idag och då strålar såklart solen :) Chivaz och jag har redan varit ute på två rejäla rundor och nu ligger han helt utmattad på golvet; han har jagat löv och fåglar serni. Jag är i fixar-tagen och viker kläder, putsar skor, hänger upp skjortor och klänningar m.m i våran nya garderob och ska nu se till att få in vinterjackorna i den gamla walkin-garderoben i sovrummet som blir vårat nya "förråd". Jättebra blir det!
Men först ska jag ner till Folkets Hus och hämta ut biljetterna till musikalen på fredag, ja ni hörde rätt, jag ska gå en gång till.. den var så bra! Efter det blir det lite pappershämtning på Medborgarskolan, sen hem och mer pyssel. Ikväll, gymmet! Sålänge får ni en bebisbild på Chivaz.. Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0