Sick of being sick

Hej! Idag har jag legat hemma hela dagen med snuva, hosta, ont i öron och hals plus trolig feber (min termometer behöver nytt batteri?!) så det har mest varit soffhäng. Chivaz och jag har varit ute i snön några gånger och han har lekt och ätit snö tills han kiknat..haha. Sen kom Emma hit en sväng med mat och lunchade och så tände vi ljus och satt på lagom avstånd (utanför smittriskningszonen) från varandra och pratade. Det värsta med att vara hemma är inte själva grejen att vara sjuk, utan att jag blir så fruktansvärt rastlös! I normala fall är jag på benen 20 timmar om dygnet men när jag är sjuk har jag ingen som helst ork till någonting.. och gud det är så tråkigt att bara sitta! Nu ska jag däremot sitta i soffan och blega på tv resten av kvällen och jag börjar med Masterchef :) Såklart. Kram till er

Kommentarer
Postat av: Malin

Då är vi två rastlösa sjuklingar, har varit hemma idag med. Men imorrn får det bli jobbet, gud vad tråkigt att vara hemma när man är sjuk. Om man ändå hade varit pigg hade man ju kunnat fixa med en massa saker :) Krya på dig!

2010-11-25 @ 19:58:44
Postat av: farmor

Tråkigt att Du är krasslig Hoppas att du snart blir kry igen.kramelizzz.. Farmor.PS.Farfar hälsar.DS.

2010-11-25 @ 20:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0