my lovely red gown



ÄR DEN INTE HELT FABOLOUS!!? JAG STACK IN NÄSAN HOS H&M IGÅR PÅ LUNCHEN OCH SÅG DEN HÄR SKAPELSEN HÄNGA PÅ ETT STÄLL. JAG HAR LÄNGE VELAT HA EN RIKTIG BLÅSA OCH PLANERAR REDAN NU VAD JAG SKA HA PÅ MIG PÅ DIVERSE JULBORD & NYÅRSFESTER. DENNA UNDERBARA GUDINNEKLÄNNING BLEV SVARET. OM JAG ÄR GLAD! JAG KIKNAR BARA JAG TITTAR PÅ DEN :D

(För att dra den riktiga historien var det så att de bara hade två stackars klänningar kvar och jag drunknade i båda. Jag bönade och bad till kassörskan att hon skulle ringa jorden runt för att få tag på en i min storlek och till min förtjusning fanns det en på Torp (!) så mamma och pappa svängde in där på väg till stugan igår och hämtade den åt mig. Tack tack tack!)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Klänningen är otroligt fin och faktiskt väldigt prisvärd :) Kul med fynd!

2010-11-13 @ 14:13:44
URL: http://carrooco.se/butik/?page_id=
Postat av: farmor

Jag kan se Dig i den klänningen glad som få. kram farmor

2010-11-14 @ 01:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0