My boyfriends christmaspresent

Mja hello på er! Idag är det fredag och även fast jag jobbar hela helgen slappnar jag verkligen av på fredagar. Det måste vara något magiskt med dem? Kanske har med månen att göra? .. :)
Vilket fall så var Joakim och köpte sig en julklapp igår.. hela femte säsongen av Entourage. Han är helt såld på serien men jag har striktligen förbjudit honom att köpa saker till sig själv innan jul! Hallå, det funkar liksom inte. Svårare person att handla klappar till får man faktiskt leta efter, så när jag väl fått klackarna ihop går han och handlar det själv. Men mästerklappshandlarn, som jag faktiskt heter i andranamn, ska ge sig ut på spaning och överträffa alla förväntningar! Fast inte idag.. idag är det jobb á la glamorous Esprit ♥ Har jag sagt att jag älskar mitt jobb??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0