Klappa i takt mina vänner


Hi hallå! Nu känner jag mig redig ska ni veta. Jag har redan inhandlat fem (5) julklappar. Iih så roligt det är, jag kan knappt bärga mig tills folk öppnar dem!.. Roligast med julen är nog egentligen inte själva julafton, utan allt runtikring: klapphandling, inslagning, julsångsuttjatningar, glöggkvällar, filmklassiker varje kväll på Tv3 (klockan tjugonollnoll om jag inte minns fel), den massiva ljuseldningen och otaliga mängder pepparkaksburkar. Och så all snö, allt vitt, för min del både ute och inne.. ni ser, jag gillar rött men en vit jul är faktiskt ännu finare. Vitt och silver, det är min grej det :) Nej nu ska jag inte babbla mer, men julklappar har jag handlat, slagit in och lackat och jag känner mig very nöjd. Hugs & kisses ♥


Kommentarer
Postat av: Christer

Vad nyfiken jag blir! hoppas nån är till mig kram mamma

2010-11-11 @ 21:41:05
Postat av: Anonym

Ja hoppas det blir en vit jul Kram Farmor

2010-11-11 @ 21:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0