Honey, I can't find the car!

Nä nu jädrar åker jag till jobbet i alla fall! Jag mår inte helt hundra men har åtminstone ingen feber och jag får kolik av att dra benen här hemma.. Hoppas bara bussarna går? Herre vad snö det har kommit.. jag älskar det verkligen men vart kommer allt ifrån?.. Nu är det bara att hålla tummarna att det ligger kvar tills jul och nyår! :) Idag är jag avundsjuk på tre personer: min bror, pappa och morfar.. de ska nämligen bege sig till London (!). Såhär i juletider kan det inte vara annat än fint i London, men vad ska de då göra?..titta på fotboll. Hallå.
Nåväl, idag blir det hard work at Esprit och trots att jag bara varit hemma en dag längtar jag till jobbet! :) Hoppas ni får en fin dag och att ni kommer ut ur era hushåll.. ett tips: OM ni får för er att ta bilen: gå ut en timme innan ni ska åka för det lär garanterat ligga en del snö på bilen.. om ni hittar den på parkeringen vill säga. :)

Kommentarer
Postat av: Josie

Tack för din fina kommentar! Du blev gårdgens kommentar.. Ha en mysig helg! Kramis

2010-11-26 @ 08:33:30
URL: http://josieswall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0