Walking. On a monday

Goder morgon! Herre..jag har precis varit ute på en 40 min promenad. Underbart att vakna på det sättet! Jag drog mig upp för att mata kaninen som körde hungerrace i xtra-rummet och kände att jag blev piggare och piggare, så på med knallekläder och i med lurar i öronen och en härlig powerwalk runt vattnet (gransäter, tågbron etc) och sen tillbaks via Spikön. Heja mig!
Och klok som jag är tänker jag inte gå och lägga mig igen, även fast klockan bara är sju.. på min första lediga dag. Hrm. Nej för då vaknar jag inte fören halv två eller nåt.


Så fort jag slår på mobilen varje morgon möts jag av denna sötnosen. Lille Chivas:)

Så..då tänkte jag fördriva en timme här hemma på något sätt klockan sju på morgonen till Ica öppnar. Hoppas ni alla får en mysig dag! Kläm ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0