Twenty past seven

Godmorgon!
Här studsar vi upp i solskenet och bara väntar på en överraskningsdag!:)
Till att börja med vaknade jag av en patrullerande orkester utanför, klockan 7:20(!) Varför i hela friden ska de vara uppe så tidigt och spela? Jag tror det var många som svor åt dem imorse, haha. Nu kommer de igen med sina blåsinstrument och trummor.. det var ju 1a maj igår..?

Till saken. Jag har länge planerat dessa dagar för mig och Joakim och saken är den att idag kör jag till Helsingborg, med honom helt ovetande som passagerare, och där ska vi stanna i två nätter på hotell och bara ha det mysigt. Allt är fixat och jag har tagit ledigt åt honom så det är bara att koppla bort allt vad omvärlden heter och slappna av. Hur mys låter inte det?:) Jag älskar verkligen överraskningar, åtminstone när jag själv gör dem hihi.

Så nu blir det lite frukost på sängen sen bär det av till Skåne! Se you there:)
Stora varma kramar ♥

kvällen igår var helt ok. jag drack jordgubbssaft och åt muffins med malin, sen bar det av en sväng till lipz för att titta på modevisning och träffa gamla bekanta. mkt trevligt!

Kommentarer
Postat av: erika

Tusen GRATTIS till er båda!

Hoppas ni får det toppenfint i Helsingborg!

Vi ses på fredag?

KRAM!

/Lena & Janne

2010-05-04 @ 08:08:16
URL: http://felinie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0