Summer day





Hej mina vänner! Idag har det varit sommar i staden..helt underbart! Tog mig en morgonpromenad för att sen åka hem till Emms i Vänersborg och päsa på Skräcklan några timmar. Vi hade med oss picknick och hund och fick besök av två små rackarfåglar som inte var ett dugg skygga! Nu på kvällskvisten har jag varit hemma hos Z och hjälpt till att montera ihop partytält till studenten på fredag, hihi, det var ett projekt i sig! Sen grillade vi korv och mös i solstolarna:) J kom från Uvalla (där han varit och köpt sina efterlängtade blå chinos från Somewear) och sen åkte jag till Ica Jätten och handlade massa mat och en fin badrumsmatta jag ska ha i Smögen:) Och Smögen blir det imorgon, med Emma Z. Ska försöka få tag på fastighetsskötaren på morgonen och be att få hämta nyckeln till lägenheten. Sen blir det sol och bad (?) och hemgång på kvällen, vi är ju lediga båda två så vi ska passa på att njuta av kusten!

Jag känner att jag verkligen njuter till fullo av mina lediga dagar, jag har blivit väldigt bra på det :) Godnatt med er! Imorgon blir det bästkusten! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0