Onsdagens

Jag var ledig alldeles för många dagar i rad.. söndag-onsdag är en lång tid. Att komma till jobbet igår var kul, men jag måste erkänna (igen?) att jag är hyfsat less på realokalen.. Men det var åtminstone mycket folk inne igår och då blev jag glad:) För ju mer vi säljer, desto mindre ska knös ner i lagret!

Hur som helst har jag umgåtts en del med min plastsyrra Emma (Joakims syster) under min ledighet, vilket har varit himla mysigt. Det har mest blivit träningar, men inte mig emot! I tisdags gymmade jag på morgonen, sen begav jag mig till Älvhögsborg för att möta upp Emma. Vi åkte till Jätten och handlade massa god, färgsprakande mat och lagade kyckling teriyaki, potatis & rotfrukter i ugn och en fräsch melonsallad:) På kvällen var vi i Grästorp och tränade fys i hockeyrinken, åkte hem och hyrde "Alvin & gänget 2" och delade, bokstavligt talat, på en Ben n' Jerry's:)


Härligt grönt på Ica Jätten


Mmm för teriyakikrydda:)


Klart man ska dela på allt? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0