Norgebesök

Lönehelg i en realokal. Ja ni hör ju hur det låter. Rörigt.
Jag kommer inte vika en tröja till på en hel vecka nu, är måttligt trött på't om jag ska vara ärlig! Efter jobbet kom Anette och Ulf med sitt Norgebesök Mona och Frank hit för att titta hur vi bor:) De hade med sig bullar och jag hade bunkrat upp med kaffe. De är hur trevliga som helst och man kan prata om precis vad som helst med dem, mys. De tyckte i vartfall att lägenheten var väldigt fin och jag blir så glad varje gång nån säger det, för vi trivs ju så bra här:) Imorgon är det hemlighetsmakeri som gäller, jag har planerat något mysigt för mig och Joakim och han har inte en aning om vad vi ska hitta på. "Bara vi kommer hem på söndagkväll!" Ja men självklart gör vi det hjärtat.. eller? Hihi:)
Lite senare ska jag ta en sväng hem till Lino och lämna födelsedagspresent, sen blir det eventuellt en vit utgång med Emma & co! En riktigt go lördag med andra ord:) Nu ska jag burra ner mig i soffan lite, sen blir det en dusch! Kramar till alles ♥
härlig sommar och skratt med diana, det var längesen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0