Makes me wanna cry

HERREgud! Jag vaknade imorse och fick ta mig själv för pannan så panikslagen jag kände mig. Nöp mig i armen gjorde jag till och med. Jag drömde att jag och Joakim skulle gifta oss, och allt som kunde gå fel gick fel. En halvtimme innan vigseln var jag varken duschad eller sminkad. Håret stod åt alla håll och kanter, min makeuphjälp hade inte kommit, klänningen var skrynklig som gud vet vad och ingen hade koll på nånting. Jag fick panik! Jag hade inte testat min håruppsättning någon gång innan så det blev inte alls som jag ville ha det, bilen som skulle hämta oss var försenad och alla sprang runt som galningar i huset (som vi bodde i). Joakim var helt fläckfri och stod bara och väntade, stackarn. Buketten hade vissnat och mina skor var skitna som bara den. Åh fy! När jag vaknade bad jag en bön att ingen brud någonsin skulle behöva vara med om den paniken. Nej, den dagen jag gifter mig ska allt minsann vara välplanerat..räkna med det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0