Hello buddies!

Härliga ljuvliga fredag!
Tänk att man aldrig tröttnar på fredagar.. det är något magiskt med dem:)
Idag har jag visserligen jobbat hele långe dagen men jag älskar mitt jobb så det gör mig bara glad! Fick en hel bomb av inspiration när jag hittade en tjejs blogg idag, Linda Hallberg heter hon och är makeup artist. Om hon är duktig! Klicka på länken här för att få en skopa inspiration även ni! Nu ska jag därför hoppa in i duschen, skrubba hela kroppen, packa in håret, måla naglarna och smörja in hela mig. MYS! Hoppas ni har en gosig fredag! Puss & kram


slänger in en härlig bild från dirty-turnén där jag (i rött) ryggböjer så jag undrar ifall jag hade träningsvärk den kvällen (?) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0