Gotta i solen!

HELT wunderbar har det varit ute idag! Jag satt o päste i solen på balkongen nån timme eller två och drunknade nästan i allt vatten jag hällde i mig (inte bra att bli uttorkad!). Emma Th kom o ringde på dörren och där kom jag, fumlandes efter handtaget i mörkret (allt blir ju mörkt när man kommer in efter hur starkt solljus som helst i ansiktet), alldeles svettig och härlig. Välkommen in! Jag drog på mig lite mer kläder och vi kilade ner till Folkets Hus för genrep med Kulturskolan. Föreställning "vi dansar.. jorden runt" imorgon kl19.

Nu sitter jag och skriver en filmrecension i Emma Z's befallning (läs: å snälla vill du hjälpa mig med en läxa!?). Himla roligt faktiskt:) det var ju ett tag sen jag satt med skolarbete! Nu ska jag hem till Jocce som lagar matlådor. Myspys! Kram till er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0