ESC

Först och främst måste jag ju tacka våra allsmäktiga vädergudar för att ha lyssnat på min bön om niagarafall denna tisdag. Jag kände verkligen för ett iskallt regnväder som skulle göra mig både somrigare och gladare. Så tack.
Nu sitter jag här, lockig som aldrig förr i mitt regndränkta hår och funderar faktiskt på att ta ytterligare en promenad, eller inte. Att cykla i regn är det värsta jag vet och eftersom den nya Saab 9-5:an inte står parkerad utanför min portdörr, tänker jag inte besöka gymmet idag. Om ingen vänlig själ ändå ska dit bort och tänker svänga förbi och plocka upp mig vill säga..

Det är nästan så jag fortfarande klappar mig själv på axeln efter gårdagen då jag fick ett flertal infall och städade hela lägenheten (läs: skurade mig gul & blå) inklusive att jag rev ut all inredning i garderoben och började om från noll.
Efteråt tog jag en välförtjänt stros i solen med Emma, sen vart de spareribbs på Karlstorp..mm!

Ikväll verkar det vara Eurovision Song Contest (eller?) men innan jag lyssnar på den hypade, kulturfyllda musiken ska jag spela Telephone igen, för hundrafemtonde gången idag. Jag kan inte få nog!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0