Today I go Odd Molly

Hej på er!
Nu var det längesen jag höll mitt liv uppdaterat.. jag har fortfarande inte lärt mig att hitta en balans och framförallt tillräckligt med tid mellan alla jobb. Jag mår jättebra och njuter av att våren faktiskt är på väg (eller?)! Det är skitkul i butiken och mina danstjejer utvecklas nåt enormt, allihopa! Det är verkligen kul att se. Dirty Dancing har ju kört igång igen med lite extra föreställningar:) I lördags var vi i Skara (inte Skövde, som jag av någon anledning hade tänkt att åka till) och körde två shower, nu på lördag blir det Falköping och den 24 april är det le grande finale i Vänersborg! Underbart! Såå... ni som ännu inte sett denna fantastiska musikal, gå och se den! Biljetter finns på ticnet. Idag kör jag min vårgröna Odd Molly-kofta, svarta treggings och "Esprit-tröjan"! I e.m blir det barndans, sen Etagefest med gänget! Många kramar till alla

Kommentarer
Postat av: Anonym

gott höra att Du mår bra.



Kram Farmor.

2010-03-26 @ 17:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0